25.11.2021
Чорна п’ятниця-2021: як пандемія за майже два роки вплинула на покупки
За інформацією Укрінформ тих, хто планує «шопитись» поменшало, в пріоритеті одяг, а невакциновані - збільшать статистику онлайн-замовлень.
Українці вже давно звикли до «чорноп’ятничних» розпродажів, аж тут трапилася пандемія і довелося звикати «по-новому». Але, як показують опитування, українці не надто вірять знижкам на це «свято торгівлі», втім, для багатьох підприємств Чорна п’ятниця все одно залишається чудовою нагодою «розпродатись». Звісно, цьогорічна Чорна п’ятниця, як і минулого року, пройде «під тінню» коронавіруса, і це не могло не вплинути на пріоритети українців. Більше того, тим, хто досі не вакцинувався, цього року не вдасться так просто потрапити до торговельних прилавків.